HomeHELPDESK

SME TU PRE VÁS! - Servisný zásah na diaľku

 
Pre umožnenie vzdialeného servisného zásahu je potrebné stiahnuť a inštalovať aplikáciu pre vzdialený prístup, ktorá umožní nášmu technikovi po dobu servisného zásahu na diaľku ovládať Vaše zariadenie a pomôcť Vám s Vašim problémom.
 
POVOLIŤ JEDNORAZOVÝ PRÍSTUP
 

Postup pre stiahnutie aplikácie

 

  1.  Kliknite na “Povoliť jednorazový prístup”
  2.  Zaškrtnite políčko o súhlase s licenciou na použitie programu
  3.  Pokračujte tlačítkom Next (Ďalej)
(stiahnutím aplikácie súhlasíte s nižšie uvedenými cenovými podmienkami za využitie danej služby)

 

UPOZORNENIE

Po nainštalovaní aplikácie je Vaše zariadenie prístupné pre naše oddelenie technickej podpory a je uvedené v našom internom zozname spravovaných počítačov. Prístup k zariadeniu je zabezpečený menom a heslom používateľa operačného systému Windows. V prípade, že nepoužívate pre prístup do Windowsu heslo, je používaný tzv. Autentifikačný kód. Ak chcete prístup k Vášmu zariadeniu po ukončení servisného zásahu obmedziť, môžete tak urobiť zmenou hesla do Windows, v prípade autentifikačného kódu jeho zmenou. Môžete aj úplne odinštalovať aplikáciu pre vzdialený prístup, potom však prípadný nasledujúci zásah bude predĺžený o opätovnú inštaláciu tohoto softvéru.

CENNÍK VZDIALENÉHO PRÍSTUPU

 

Služba Cena
Jednorazový vzdialený prístup 5 €
Servisná hodina vzdialeného prístupu

účtuje sa každá začatá 1/2 hod

40 €/hod
Vzdialený prístup na 1 rok k 1 zariadeniu 20 €
Vlastný účet pre vzdialený prístup k svojim zariadeniam na 1 rok 25 €
Inštalácia vzdialeného prístupu 10 €